Friday, November 28, 2008

daddy

je pense de toi
je suis inquite. les chose que tu n'as pas de controlle, inquite pas. sil te plait, c'est finit. allez papa, c'est peu importe ca. ca cest n'importe quoi.... tu es le monde tu etaient tous les choses et tu as fait de bon travaille. allez papa allez. C'est ou ton esprit? c'est ou ton mentalite ton vitalite ton vivacite c'est ou?
il n'ya pas des filles que danse dans ta tete. il n'ya pas des balles amiables du foot. il n'y a pas des reves parce que tu ne dors pas. dors papa. tu le besoin. dors. je suis ta petite fille et j'ai le sentiment que j'ai 4 ans et 444 ans a la meme temps. arret papa. tu me manque.

4 comments:

You're on the right track said...

I am thinking of you
I am worried about you. The thing you have no control over is worrying. It is not important what...you have done good things around the world and you are good at working. Go, father go. Where is your spirit? where is your strong mind and the strength inside of you?
There are no girls dancing in your head. There are no fun games of football. There are no dreams in your sleep. Sleep daddy. I give you a kiss. sleep. Your little girl is 4 and 444 at the same time. Stop daddy. I miss you.

Quelles belles pensees. S'il vous plaît corriger mes erreurs, amy...

You're on the right track said...

s'il te plaît, amy no vous.Je t'aime de tout mon coeur.

Unknown said...

im thinking of you
im worried. the things you have no control over, dont worry. please, it's over. go dad, whatever. it's not important, what... you are a world you have everything and you've done good work. where is your spirit? where is you mentality? your vitality? your vivacity where is it?
theres no girls dancing in your head
theres no bullets of football
theres no dreams because you dont sleep
sleep dad. you need it. i am your little girl and i feel like im 4 and 444 years old at the same time. stop daddy. i miss you.

Unknown said...

by the way my french isnt perfect
it's just a rough estimate of the spoken werrrdddd